7/25/2015

Good memories from ballet


Ma olin täiesti kindel, et mullu, pärast ballettitrennidest loobumist andsime kõik varustuse ka ära, kuid midagi oli ta siiski oma kappi mälestuseks jätnud - õrnroosa trikoo. " Ma ei raatsinud seda ära anda, kuna selles on liiga palju mäletusi," lausus ta ja astus hiljuti selles trikoos ja nahkseelikus mu ette. "Vaata, kui hästi see nahast kellukese seelikuga kokku sobib!" leidis ta ja mulle tuli meelde, et mõni aeg tagasi seda River Islandi kõrge pihaga nahkseelikut lunides, olin ma täitsa kindel, et see jääb meil kappi seisma.

"Tegelikult oleks nude tooni trikoo paremini sobinud, aga ma vahetan parem kõrvarõngad ära, nii sobib ka," lahendas ta olukorra enda jaoks kiirelt ära.

I was pretty sure that after quitting ballet classes we gave all the equipment away, but she kept something for her memories - that light pink leotard. "And look how great it is with my black leather skirt!" she was happy!

My style, my way!
XOXO
Jasmine













Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar